poniedziałek, 15 lipca 2013

Sorry, we're closed!



Zawsze chciałam spróbować swoich sił w pisaniu filmowego bloga i udało mi się. Prowadzenie tej strony przez prawie osiem miesięcy uważam za spory sukces :) Okazało się jednak, że tak do końca nie jest to zajęcie dla mnie. Czasem mam problem z uzewnętrznieniem swoich myśli, co czyni ze mnie kiepską blogerkę. Tak czy inaczej dobrze bawiłam się planując kolejne wpisy i kategorie, pisząc krótkie notki i wybierając zdjęcia. Ostatnie miesiące nie sprzyjały jednak pisaniu, a kolejne zapowiadają się podobnie - kiepsko dla bloga, wspaniale dla mnie :). 





W związku z obowiązkami jakie czekają mnie przy festiwalu Nowe Horyzonty oraz dłuższym wyjazdem, postanowiłam zawiesić działalność bloga na czas nieokreślony. Niewykluczone, że na zawsze. Jeśli wrócę do pisania to mam nadzieję, że przerwa wyjdzie mi tylko na dobre. Jeśli nie, ta strona w całości pisana, redagowana przeze mnie będzie miłą pamiątką po tym okresie "kreatywnego spędzania wolnego czasu". Jak pisałam na samym początku: chęć zrobienia czegoś jest wystarczającym powodem by się za coś zabrać. Nie chodzi o to, że zabrakło mi chęci, ale przelałam je na inne działania. Cały czas szukam, próbuję, sprawdzam się w nowych rzeczach. Blog był jedną z nich i nie chce zostawiać go niedokończonego. Od teraz ma początek i koniec. A może kiedyś przyjdzie czas na kolejną część?




Cieszę się, że w ciągu tych paru miesięcy blog miał trochę wyświetleń i komentarzy. Być może komuś spodobał się jakiś post lub zainteresował film. Żałuję, że nie poświęciłam więcej uwagi filmom z klasycznego okresu rozwoju kina. Cały czas sama dokształcam się w tej kwestii i odkrywam nowe stare filmy. Namawiam po sięgnięcie do starych produkcji. Czasem znamy tylko tytuł lub fragmenty, a nasze wyobrażenie o filmie jest mylne. Oglądajmy i odkrywajmy. Kino to nie tylko głośne tytuły wyświetlane w polskich kinach. To filmy stare lub nowe, kompletnie nieznane, odkrywane po raz pierwszy lub kolejny. Od pewnego czasu sama staram się sięgać po więcej i każdemu gorąco polecam!





P.S. Przy okazji tworzenia bloga odkryłam stronę doctormacro.com pełną wspaniałych zdjęć aktorów i fotosów filmowych głównie z okresu Złotej Ery Hollywood. Kilka z nich wklejam na pożegnanie.







fot.digitaltrends.com, doctormacro.com







THE END



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz